De kerk en kerkzalen zijn voor alle activiteiten van onze wijkgemeente te gebruiken.
Hiervoor wordt jaarlijks en wekelijks een rooster opgesteld.
Ook oefenen er koren in onze kerk en zijn er ook wel eens andere organisaties die vragen de kerk te mogen gebruiken voor een vergadering.
Voor gebruik door derden brengen we een onkostenvergoeding in rekening.
De kerk en bijzalen worden niet in gebruik gegeven voor feesten en partijen, omdat we hiervoor geen vergunning hebben en ook de inrichting daar niet op is afgestemd.
Als u een opmerking heeft over het functioneren van het gebouw en/of inventaris of als u iets heeft beschadigd, dan kunt u dit kwijt in het “gebruikersboek” dat in de spoelkeuken op de benedenverdieping ligt.
Het principe is: u laat alles achter zoals u het heeft aangetroffen. Was dit laatste niet in orde: schrijf het voor ons op, zodat we de verantwoordelijke(n) kunnen aanspreken.
Schakel na gebruik elektrische apparaten direct uit.
Geef wijzigingen in het rooster en/of vergaderingen tijdig door aan de in het supplement bij de wijkgids genoemde contactpersoon, omdat aan het begin van iedere week het vergaderrooster ook wordt geprogrammeerd in de computer van de verwarmingsinstallatie.
Ook hierdoor kunt u uw steentje bijdragen aan een beter milieu.

Voor het huren van kerkruimtes kunt u zich wenden tot Mariëlle van Driel:
Email: kerkrentmeester1@ghkridderkerk.nl

Telefoon: